De voordelen van

Yuki

De voordelen van Yuki voor ondernemers:
Yuki is een innovatief online boekhoudplatform waaraan je alle administratieve taken op een slimme manier uitbesteedt. Op die manier hou je meer tijd over om te ondernemen en hoef je minder bezig te zijn met de administratie. Yuki helpt je om gemakkelijk en snel je boekhouding bij te houden en zorgt er ook voor dat je altijd een actueel overzicht hebt van de financiele cijfers van je onderneming. Bekijk deze handige Yuki-module om op een interactieve manier te ervaren hoe de administratiesoftware van Yuki voor jou als ondernemer werkt. Kort een aantal van de belangrijkste voordelen van Yuki op een rij.

Aanleveren:
Lever gemakkelijk alle financiele stukken van je administratie aan via de Yuki-app, mail, scans, uploads, Dropbox of Googledrive. Snel en efficient.

Paperless:
Geen boekenkast vol met fysieke orders. Alle administratieve gegevens worden in de cloud opgeslagen in een digitaal archief. Veilig en altijd online toegankelijk.

Snelheid, communicatie en gebruikersgemak:
Zowel de ondernemer als de Yuki partner communiceren via het Yuki platform. Heb je een vraag dan stel je die via Yuki en krijg je binnen no time antwoord. Online aangeleverde documenten worden snel verwerkt, waardoor de administratie van de onderneming bij is. Je bankrekening verbind je rechtstreeks met Yuki zodat de zakelijke bankrekening dagelijks up to date is. Tot slot is Yuki met tal van externe applicaties te koppelen en wordt het aanbod van te koppelen apps wekelijks bijgewerkt. Snel, transparant en innovatief.

Een ondernemer zit er niet op te wachten om zelf de boekhouding van zijn bedrijf te doen, maar wil zijn bedrijf wel financieel gezond aansturen. Dit kan alleen als de boekhouding volledig en realtime is bijgewerkt. Het is de missie van Yuki om de samenwerking tussen ondernemer en accountant te perfectioneren, door ze met elkaar te laten communiceren via één overzichtelijk en gebruiksvriendelijk online boekhoudplatform.

Wat heb je nodig om te beginnen met Yuki? Niet veel: alleen een scanner, smartphone en een e-mailadres. Hiermee lever je als ondernemer alle administratieve stukken online aan in Yuki. Als ondernemer hoef je dan ook helemaal geen verstand te hebben van Yuki of überhaupt iets van boekhouding te weten: daar heb je ons immers voor!

Maguire is een administratiekantoor uit Amsterdam en is officieel partner van Yuki. Wij zijn in 2014 begonnen te werken met Yuki. In 2017 zijn we genomineerd voor de Yuki Partner of the Year Award. Maguire is een van de honderden kantoren die met dit boekhoudplatform werkt. De nominatie is dan ook een enorme erkenning voor de ontwikkelingen die we als bedrijf hebben doorgemaakt sinds 2014. Iedere dag proberen we sneller, efficiënter, innovatiever en beter te werken met Yuki. De Yuki Partner of the Year 2017 nominatie is dan ook een fantastische stimulans geweest om hiermee door te blijven gaan.

Meer weten? Neem voor meer info of voor een vrijblijvende offerte contact met ons op.